Захопливий погляд на Землю з космосу місії AX-3: фото

Третя приватна місія Axiom Space на Міжнародній космічній станції (МКС) мала тривати два тижні, проте європейський екіпаж залишився довше, чекаючи на поліпшення погоди у місці приземлення.

Знімок Землі з навколоземної орбіти з борту МКС
Знімок Землі з навколоземної орбіти з борту МКС. Авторство: Маркус Вандт

Від’єднавшись від космічного форпосту минулого тижня, члени екіпажу Ax-3 — Вальтер Вілладей, Альпер Гезеравчі та Маркус Вандт, разом з астронавтом Майклом Лопесом-Алегрією — вирушають додому на космічному кораблі SpaceX Crew Dragon, який має приземлитися у п’ятницю вранці.

Вандт, відомий своєю фотографічною майстерністю, поділився останньою серією захопливих фотографій Землі, знятих з висоти приблизно 400 км над поверхнею планети.

Астронавт не розкриває, якою моделлю фотокамери він користувався. Але відомо, що на МКС є широка колекція професійного фотообладнання, яким користуються відвідувачі. Фактично, NASA оновлює фотообладнання МКС, замінюючи старі дзеркальні фотоапарати бездзеркальними камерами Nikon Z9, які були доставлені минулого місяця.

Під час перерв між науковими дослідженнями астронавти часто відвідують модуль Cupola, що має сім ілюмінаторів, звідки відкривається захопливий панорамний вид на Землю та її околиці. Це ідеальне місце для знімкування нашої планети.

З урахуванням того, що станція обертається навколо Землі приблизно 16 разів за 24 години, пейзаж постійно змінюється, надаючи унікальні можливості для спостережень з Cupola.

Раніше ми показували політ Crew Dragon Axiom-3 над Гімалаями.