Астронавти на МКС отримали в подарунок сучасні бездзеркальні фотокамери

Астронавти, які наразі перебувають на Міжнародній космічній станції (МКС), проводять наукові експерименти в умовах мікрогравітації. Проте частина їхньої роботи також включає фотографування Землі. Фотографія з космосу одночасно є важливим науковим дослідженням, а також просто приємним хобі, щоб люди на Землі могли побачити, яка ж чудова наша планета.

Nikon
Камера Nikon в руках астронавта перед виходом у відкритий космос у шлюзовій камері Міжнародної космічної станції. Фото: NASA

Щоб отримати ще яскравіші та детальніші світлини з космосу, вантажний корабель Cygnus доправив на МКС цінний вантаж для любителів фотографії — бездзеркальні фотокамери. Компанія Nikon передала астронавтам 13 камер Nikon Z9, 15 адаптерів FTZ II і понад 15 об’єктивів Nikon Z (супертелефото та макрооб’єктиви). Всі вони були доставлені до космічного форпосту в січні на борту 20-ї комерційної місії Northrop Grumman. Вантажний космічний корабель Cygnus відправила на орбіту ракета SpaceX Falcon 9.

Астронавти NASA тривалий час використовували для знімкування дзеркальні камери Nikon D6 і D5 з 2017 року. Ці фотоапарати були основними на орбіті, проте за сучасними мірками такі моделі вже є застарілими. Тепер астронавти зможуть отримувати світлини першими космічними бездзеркальними камерами серії Nikon Z.

Зовні це звичайні моделі фотокамер, які може придбати собі пересічний покупець. Проте інженери японської компанії спільно з NASA розробили спеціальне програмне забезпечення для надійної роботи в суворих умовах космосу.

Під час виходів у відкритий космос камери поміщують у спеціальний білий чохол
Під час виходів у відкритий космос камери поміщують у спеціальний білий чохол, розроблений NASA

Зазначено, що від 1999 року камери та об’єктиви Nikon використовуються NASA для дослідження космосу на орбітальній лабораторії та космічних шатлах. Також вони використовуються під час виходів у відкритий космос, при цьому камери розташовують у спеціальному білому чохлі, розробленому NASA.

Компанія Nikon представила свою бездзеркальну фотокамеру серії Z у 2018 році, а технологічний прогрес у цій галузі дозволив використовувати її на МКС. Бездзеркальна система дозволяє створювати менші та легші корпуси камер і має інші переваги у порівнянні з дзеркальними фотоапаратами.

Хоча старі дзеркальні камери Nikon давали чудові результати, для створення цих знімків також потрібен високий професіоналізм та ретельне налаштовування. Чекаємо на нові результати робіт астронавтів МКС, які подарують чарівні краєвиди нашої планети з висоти 400 км над поверхнею.

Раніше ми повідомляли про те, як було знайдене останнє фото, зроблене астронавтами на Місяці.

За матеріалами petapixel.com