Космічним туристам на МКС дали додатковий час насолодитися космосом

Космічні туристи-астронавти місії Axiom Space 3, які витратили десятки мільйонів доларів за двотижневе перебування на Міжнародній космічній станції (МКС), отримали додаткові «безкоштовні» дні перебування у космосі через погані погодні умови у місці їхнього запланованого приземлення.

Екіпаж Ax-3
Екіпаж Ax-3 на борту МКС. Фото: Axiom Space/NASA

SpaceX оголосила про відкладення запланованого на вівторок відстикування космічного корабля Dragon від МКС через несприятливі погодні умови біля узбережжя Флориди. Команда AX-3, до складу якої входять приватні астронавти Вальтер Вілладеї, Альпер Гезеравчі та Маркус Вандт, а також професійний астронавт Майкл Лопес-Алегрія, залишається в гарному настрої й чекає на покращення погоди для безпечного повернення на Землю.

Екіпаж прибув на МКС 19 січня і мав покинути орбітальний форпост минулої суботи. Але відправлення було відкладене через несприятливий прогноз погоди. Нова дата відльоту 8 лютого обрана на основі остаточної оцінки погодних умов.

Затримки не є незвичайними для астронавтів, які повертаються з МКС. Вони часто приймають їх із вдячністю за можливість провести додатковий час у космосі. Члени екіпажу Ax-3 можуть використати додаткові дні для проведення наукових досліджень, допомагати іншим астронавтам або просто насолоджуватися перебуванням на орбіті.

Перша приватна місія астронавтів Axiom Space у квітні 2022 року також зазнавала затримок через погодні умови, що призвело до того, що екіпаж залишався на орбіті майже на тиждень довше, ніж планувалося.

Раніше ми показували політ Crew Dragon з екіпажем Axiom-3 над Гімалаями.