Загроза людству: у Чумацькому Шляху існують чотири злі цивілізації

Програма SETI шукає підтвердження існування позаземних цивілізацій. Однак у цій благородній справі існують ризики. У своїй новій роботі дослідник з іспанського Університету Віго підрахував, що тільки в нашій рідній галактиці Чумацький Шлях існує цілих чотири інопланетні цивілізації зі злими намірами.

У інопланетних цивілізацій може бути спрага до війни для поневолення чужих цивілізацій
У інопланетних цивілізацій може бути спрага до війни для поневолення чужих світів

Вчений Альберто Кабальєро у своєму уявному експерименті припустив, що якщо інопланетяни в чомусь схожі на людей, тобто войовничі та схильні вторгатися на чужу територію, є досить велика ймовірність, що вони будуть потенційною загрозою для людства. Він дійшов своїх висновків, використовуючи формулу, що враховує, як технологічні досягнення знижують ймовірність вторгнення цивілізацій.

Кабальєро використав відомі дані про те, як люди вторгалися на територію один одного протягом усієї історії. Ці дані він порівняв з кількістю ймовірних придатних для життя екзопланет у Чумацькому Шляху. Вчений дійшов висновку, що в нашій Галактиці може існувати до чотирьох ворожих інопланетних цивілізацій. Проте ймовірність інопланетного вторгнення дуже мала. Земля з набагато більшою ймовірністю буде знищена астероїдом, ніж зазнає вторгнення кровожерливих інопланетян.

«Я написав статтю, виходячи з поведінки людства протягом його історії. Ми не знаємо думок інопланетян. У позаземної цивілізації може бути мозок з іншим хімічним складом, а отже, і зовсім іншими інстинктами та поведінкою, які для нас були б нелогічними», — сказав Кабальєро в інтерв’ю Vice.

У статті Кабальєро міститься безліч базових припущень. По-перше, позаземна цивілізація повинна бути достатньо зацікавленою в людстві, щоб вторгнутися до нас. По-друге, зростання технічного прогресу може зробити їх менш войовничими.

Однак на тлі триваючого вторгнення росії в Україну не так уже й складно повірити, що якщо інопланетяни мають таку саму поведінку, як і люди, у них може бути така сама жага до агресії та захоплення територій для поневолення чужих цивілізацій.

Нагадаємо, що раніше NASA запропонувала новий спосіб пошуку інопланетного життя.