Загадкове червоне світіння на Землі потрапило на космічний таймлапс

Астронавт NASA Метью Домінік, завершуючи своє шестимісячне перебування на Міжнародній космічній станції (МКС), поділився дивовижним таймлапсом Землі. Відео було зроблене під час нічного польоту на висоті близько 400 км над Азією. Кадри демонструють спалахи блискавок, яскраві міські вогні та світло рибальських човнів. Домінік зауважив, що рибальські вогні — одне з його улюблених видовищ під час нічних польотів. Однак на фото також помітне яскраве червоне світло, походження якого залишається загадкою.

Коментатори припускають, що це світло може бути результатом вулканічної активності або ж використовуватися комерційними рибальськими судами для приманки кальмарів. Один із користувачів зазначив, що червоні вогні належать великому рибальському флоту на схід від Хоккайдо, і їх часто видно на супутникових знімках.

За час свого перебування на МКС Домінік публікував не лише фото Землі, а й знімки внутрішніх приміщень станції. Однак його місія добігає кінця: наступного місяця на станцію прибуде космічний корабель SpaceX Crew-9, на якому Домінік разом із трьома колегами повернеться на Землю у жовтні.

Загадкове червоне світіння
Загадкове червоне світіння, яке потрапило на таймлпас, знятий астронавтом Метью Домініком. Авторство: @dominickmatthew

Шанувальники космічних світлин, які вже звикли до приголомшливих знімків Домініка, не залишаться без нового контенту. Дон Петтіт, ветеран космічних польотів, що нещодавно прибув на станцію, також відомий своїми неймовірними фотографіями. Він зробив чудовий знімок космічного корабля SpaceX Polaris Dawn під час його входження в атмосферу після історичної п’ятиденної місії.

Раніше ми повідомляли про те, що загадкове світіння в атмосфері Юпітера може бути спричинене темною матерією.

За матеріалами Digital Trends