Японський стартап допоможе ОАЕ висадити ровер на Місяць

Космічний центр Мохаммеда бін Рашида (ОАЕ) підписав контракт із японським стартапом iSpace. Угода передбачає висадку на Місяць першого в історії арабського ровера. Для цього буде використаний посадковий модуль Hakuto-R, що розробляється iSpace.

Зовнішній вигляд Hakuto-R (концепт). Джерело: iSpace

За останні роки ОАЕ досягли значних успіхів в освоєнні космосу. У лютому на ареоцентричну орбіту вийшов зонд “Аль-Амаль”. Він став першим арабським космічним апаратом, що вийшов у міжпланетний простір та досяг іншої планети. Але ОАЕ не мають наміру зупинятися на цьому досягненні. Наступним кроком має стати висадка місяцехода.

Ровер планується висадити в екваторіальному регіоні Місяця. Його корисне навантаження складатиметься з камер, тепловізора, мікроскопа та приладів для дослідження реголіту та навколишнього середовища. Апарат розрахований працювати протягом одного місячного дня (14 земних діб).

iSpace взяла на себе висадку арабського ровера та передачу інформації, що збирається на Землю. Що стосується носія, то ним стане ракета Falcon 9. Ще у 2018 р. iSpace уклала пусковий контракт із SpaceX. Згідно з заявою японської компанії, запуск ровера має відбутися у 2022 році.

За матеріалами: https://phys.org/news