У наступний політ Starliner вирушить не раніше травня

Повторне орбітальне випробування космічного корабля CST-100 Starliner відкладено щонайменше на один місяць і відбудеться не раніше травня. Про це повідомили представники NASA.

Капсула екіпажу корабля CST-100 Starliner. Джерело: Boeing/John Proferes

Чергове перенесення тесту спричинене наслідками аномальних морозів у Техасі, які зачепили підприємство Boeing, де проводили перевірки ПЗ корабля. Через це команда, яка працює над підготовкою польоту, втратила приблизно тиждень часу, що унеможливило запуск космічного апарата 2 квітня.

9 квітня до МКС прибуде корабель «Союз МС-18». 17 квітня від неї відстикується «Союз МС-17». 20 квітня має відбутися запуск нового пілотованого апарата Crew Dragon. З огляду на таку завантаженість і необхідність дати новому екіпажу станції деякий час для адаптації, у NASA вирішили перенести запуск корабля Starliner на більш спокійний місяць.

У межах місії Boe-OFT 2 Starliner повинен буде виконати зірвану програму першого польоту. Після виходу на навколоземну орбіту він зістикується з МКС і проведе тиждень у складі орбітального комплексу, після чого повернеться на Землю.

За матеріалами https://spaceflightnow.com