Starliner: повторне випробування відбудеться не раніше 25 березня

Нове безпілотне випробування космічного корабля CST-100 Starliner (місія Boe-OFT 2) відбудеться не раніше 25 березня. Про це йдеться у спільній заяві NASA та Boeing.

Нещодавно фахівці Boeing встановили капсулу екіпажу на новий службовий модуль корабля Starliner. Складальні операції проводилися на території Космічного центру ім. Кеннеді. Зараз інженери завершують внутрішнє оснащення капсули, після чого настане стадія тестів. Також компанія повідомила про завершення повної перевірки всього ПЗ корабля, яка засвідчила, що воно відповідає проєктним специфікаціям. Додатково було проведено моделювання випробувального польоту.

Нагадаємо, що перший випробувальний політ нового корабля відбувся в грудні 2019 року і супроводжувався низкою проблем, через які в апарата не залишилося достатньої кількості палива, щоб зістикуватися з МКС. У підсумку тривалість місії було скорочено з восьми до двох днів. Виконавши 33 оберти навколо Землі, CST-100 зійшов з орбіти, а його спускальна капсула здійснила успішну посадку на полігоні в штаті Нью-Мексико.

У межах місії Boe-OFT 2 Starliner повинен буде виконати зірвану програму першого польоту. Після виходу на навколоземну орбіту корабель зістикується з МКС, проведе тиждень у складі орбітального комплексу і повернеться на Землю.

За матеріалами https://starlinerupdates.com