Туристи Axiom Space залишили на МКС солодкий сюрприз

Космічні туристи третьої місії Axiom Space залишили після себе солодке нагадування для астронавтів на орбіті — арахісове масло біля входу до шлюзової камери Міжнародної космічної станції. Капсула SpaceX Dragon, повертаючись на Землю, відправила аудіозапис від командира місії Майкла Лопеса-Алегрії, який повідомив екіпажу МКС про несподіваний солодкий сюрприз.

Арахісове масло
Арахісове масло на Міжнародній космічній станції. Фото: NASA

Чи було масло намазане на обладнання чи зберігалося у банці, залишається невідомим. Відсутність подальших повідомлень може свідчити про те, що астронавти ізолювали джем, щоб він не забруднив космічну станцію.

Арахісове масло вже давно входить до раціону астронавтів. Воно було популярне під час місій Apollo і програми Space Shuttle. Ці смачні ласощі стали не лише джерелом задоволення, а й важливою поживною закускою.

За інформацією від Space.com, ця місія стала третім повністю комерційним візитом на космічну станцію, організованим Axiom Space, компанією з Х’юстона (Техас). Усі три польоти SpaceX були здійснені у межах цього комерційного партнерства.

Капсула SpaceX успішно приземлилася біля узбережжя Флориди після тритижневої місії з Лопесом-Алегрією та іншим екіпажем на борту. Під час їхнього перебування на МКС було проведено понад 30 експериментів.

Місія також є прикладом зростаючої взаємодії між комерційними компаніями та NASA. Хоча це призвело до деяких непорозумінь, зокрема, щодо можливого вживання наркотиків у SpaceX, що вимагало коментарів від офіційних представників NASA.

Раніше ми повідомляли про те, як астронавт на МКС станцював «космічний вальс».