Тропічний шторм став на заваді пуску ракети SpaceX

Тропічний шторм Ніколь завадив планам не тільки NASA з її місією Artemis, а й відтермінував старт наступної вантажної місії SpaceX до Міжнародної космічної станції (МКС) на три дні. Роботизований політ, відомий як CRS-26, мав стартувати з майданчика 39A Космічного центру імені Кеннеді (KSC) NASA у Флориді 18 листопада. Але буревій Ніколь, який у четвер вдарив по Космічному берегу Флориди, змінив плани компанії Ілона Маска.

Ракета SpaceX Falcon 9
Ракета SpaceX Falcon 9 запускає вантажну місію компанії до Міжнародної космічної станції. Фото: SpaceX

«Запуск 26-ї спільної місії SpaceX та NASA з надання послуг комерційного постачання до Міжнародної космічної станції тепер перенесений на 21 листопада», — написали представники NASA у короткому оновленому звіті в четвер.

Мета місії CRS-26

CRS-26 має відправити капсулу Dragon від SpaceX на ракеті Falcon 9. Вантажний космічний корабель несе приладдя, наукові експерименти та апаратне забезпечення, включаючи набір провідних сонячних батарей, які підвищать вихідну потужність орбітальної лабораторії.

Два космічні кораблі Dragon від SpaceX пристиковані до МКС
Два космічні кораблі Dragon від SpaceX пристиковані до МКС. Фото: SpaceX

Dragon є одним із трьох роботизованих космічних кораблів, які зараз перевозять вантажі на МКС. Два інших — російський «Прогрес» та Cygnus компанії Northop Grumman — є одноразовими та згоряють в атмосфері Землі, коли їхні місії завершуються. Dragon, навпаки, можна використовувати багаторазово, він безпечно спускається на Землю, приводнюючись з парашутом в океан.

Космічний корабель SpaceX Dragon
Космічний корабель SpaceX Dragon. Фото: SpaceX

Зараз біля МКС пристиковані два апарати «Прогрес» і один Cygnus. Останній прибув до МКС 9 листопада, здійснивши орбітальне рандеву, попри проблеми з розгортанням лише однієї з двох своїх сонячних батарей.

Artemis I

Свого старту з майданчика 39B чекає мегаракета NASA Space Launch System (SLS) з місією Artemis I. SLS має відправити у космос космічний корабель Orion без екіпажа та вийти на орбіту Місяця. Наразі аерокосмічна адміністрація націлена на 16 листопада для довгоочікуваного старту, хоча все може змінитися через негоду. Членам команди місії ще потрібно повністю оцінити, як ракета SLS витримала шторм, який за потужністю належить до першої категорії.

Раніше ми повідомляли про те, що прискорювачі ракети SLS вичерпали термін придатності.

З матеріалами Space