Cygnus успішно зістикувався з МКС з неробочою сонячною батареєю

Попри розгорнуту лише одну з двох сонячних батарей, космічний корабель NASA Cygnus успішно пристикувався до Міжнародної космічної станції (МКС).

Northrop Grumman Cygnus
Вантажний корабель Northrop Grumman Cygnus. Фото: NASA

Побудований Northrop Grumman вантажний Cygnus NG-18 стартував на борту ракети Antares з льотного центру NASA Wallops у Вірджинії рано-вранці у понеділок, маючи понад 3 тонни запасів для екіпажу на борту станції. Але через кілька годин після запуску лише одна з двох круглих сонячних панелей космічного корабля була розгорнута.

Ці масиви допомагають живити космічний корабель. Несправна сонячна панель могла завадити стабільній роботі Cygnus NG-18, що ставило під загрозу функціонування МКС. Тому NASA вирішила провести перевірку стабільності та стану космічного корабля, перш ніж вирішити, чи варто проводити процедуру стикування.

Космічний вантажний корабель Cygnus
Космічний вантажний корабель Cygnus компанії Northrop Grumman, який утримує роботизована рука Canadarm2 перед тим, як його відпустити, завершуючи чотиримісячне перебування на модулі Unity орбітальної лабораторії. Фото: NASA

Зрештою, було ухвалене рішення продовжувати роботу у звичному режимі. Астронавтка NASA Ніколь Манн використала роботизовану руку Canadarm2, щоб упіймати космічний корабель. Але процедуру стикування взяло на себе управління польотом у Х’юстоні. Незабаром після вирівнювання тиску астронавти увійдуть у космічний корабель, щоб розпочати вивантаження припасів на станцію.

Майже ідеальна робота

Збій із Cygnus — рідкість, оскільки 17 попередніх місій до МКС, починаючи з першої в 2013 році, пройшли без інцидентів. Лише раз Cygnus не зміг досягти МКС, але це сталося через вибух ракети незабаром після запуску 2014 року.

Поки залишається незрозумілим, чому не вдалося розгорнути другу сонячну батарею космічного корабля. Хоча інженери зітхнули з полегшенням, коли стикування вдалося здійснити без будь-яких очевидних труднощів. Northrop Grumman і NASA продовжуватимуть вивчати проблему, щоб спробувати визначити причину несправності.

Cygnus NG-18 залишатиметься пристикованим до МКС до кінця січня. До цього часу його завантажуватимуть сміттям та відходами, щоб потім відправити згоріти в атмосфері Землі.

Раніше ми повідомляли про те, що корабель постачання Cygnus успішно скоригував орбіту МКС.

За матеріалами Digital Trends