Третій політ New Shepard встановив новий рекорд

11 грудня компанія Blue Origin здійснила третій пілотований запуск суборбітальної системи New Shepard. Політ, що отримав позначення NS-19, пройшов за планом. Після відокремлення від ракети капсула екіпажу досягла висоти 107 км, подолавши лінію Кармана, прийняту за умовну межу між земною атмосферою та космічним простором. Потім ракетний ступінь здійснив м’яку посадку за допомогою двигуна. Капсула приземлилася на парашутах.

Посадка місії NS-19. Джерело: Blue Origin

Ключовою особливістю нової місії New Shepard стала рекордна кількість учасників польоту. Якщо під час двох перших рейсів усередині капсули New Shepard перебувало четверо пасажирів, то цього разу лінію Кармана подолало одразу шестеро осіб. Двоє учасників польоту були почесними гостями New Shepard. Йдеться про Лору Шепард, старшу доньку першого американського астронавта Алана Шепарда, та Майкла Страхана — колишнього гравця NFL і ведучого шоу Good Morning America. Четверо інших учасників польоту (філантроп Ділан Тейлор, інвестор Еван Дік, підприємець Лейн Бесс та його син Кемерон Бесс) заплатили неназвану суму за можливість побувати в космосі.

Цікаво, що третя місія New Shepard також дозволила побити рекорд за кількістю людей у ​​космосі. Під час польоту корабля одразу 19 осіб перебували поза земною атмосферою. Крім шести учасників місії NS-19, під час польоту New Shepard десять осіб розташовувалися на борту МКС (серед них — два космічні туристи з Японії) та три на борту китайської орбітальної станції.

Також варто зазначити, що незадовго до польоту New Shepard Федеральне управління цивільної авіації США (FAA) оголосило, що в січні 2022-го завершить програму, за якою люди, які здійснили рейс на приватних космічних кораблях, отримували почесні значки «Крила приватного космічного астронавта». Таким чином, шість учасників місії NS-19 стануть останніми комерційними астронавтами, які здобудуть цей знак.

Раніше ми писали, чому Том Генкс відмовився летіти в космос на New Shepard.

За матеріалами https://spaceflightnow.com