Політ Майкла Страхана перенесли через сильний вітер

Телеведучому та колишньому футболістові Майклу Страхану доведеться зачекати ще кілька днів, перш ніж полетіти в космос.

9 грудня ведучий шоу Good Morning America та колишній гравець NFL Майкл Страхан мав полетіти в космос на кораблі New Shepard, названому на честь астронавта Алана Шепарда. Разом зі Страханом здійснити 10-хвилинний космічний політ збиралися ще п’ятеро осіб, серед яких донька Алана Шепарда — Лора Шепард Черчлі. Однак 8 грудня приватна аерокосмічна компанія Джеффа Безоса Blue Origin перенесла запуск на суботу через сильний вітер.

New Shepard. Джерело: Blue Origin

Почесні гості майбутньої 19 місії New Shepard Майкл Страхан та Лора Шепард Черчлі полетять безкоштовно, а інші четверо космічних туристів — філантроп Ділан Тейлор, інвестор Еван Дік, підприємець Лейн Бесс та його син Кемерон Бесс — заплатили за вояж на орбіту. Втім, компанія не розголошує ціну.

Це буде третій запуск Blue Origin з людьми на борту. У липні Джефф Безос з трьома компаньйонами здійснив перший пасажирський рейс, а у жовтні четверо астронавтів завершили другий успішний політ. Того ж місяця компанія Blue Origin оголосила про намір створити приватну орбітальну станцію Orbital Reef.

New Shepard — багаторазовий космічний корабель для комерційних суборбітальних польотів. Його система складається з ракетного прискорювача та капсули об’ємом 15 м³, розрахованої на розміщення до шести осіб. Від моменту запуску корабля до його посадки політ проходить в автоматичному режимі.