Том Генкс відмовився летіти в космос за 28 мільйонів доларів

Під час вечірнього шоу «Джиммі Кіммел у прямому ефірі!» (Jimmy Kimmel Live!) увечері, 2 листопада, відомий американський кіноактор Том Генкс розповів про свій досвід із космічними подорожами. Він зізнався, що йому запропонували полетіти в космос замість Вільяма Шатнера. Але Генкс відмовився заплатити 28 мільйонів доларів за квиток.

«Це правда, що Джефф Безос попросив вас вирушити в космос замість Вільяма Шетнера?» запитав телеведучий Джиммі Кіммел.

«Так, але за умови, що я заплачу. І, знаєте, це вартувало 28 мільйонів доларів, чи щось близько того. Джиммі, у мене все добре, але я не заплачу 28 мільйонів доларів», відповів Том Генкс.

Вільям Шетнер здійснив суборбітальний політ минулого місяця у складі екіпажу корабля New Shepard NS-18, розробленого босом Amazon Джеффом Безосом. 90-річний канадський актор, відомий завдяки ролі капітана Кірка у серіалі Star Trek, став найстарішою людиною, яка побувала в космосі.

Шетнер і Генкс не єдині зірки Голлівуду, яким запропонували космічну подорож. Торік було оголошено, що у навколоземний простір вирушить Том Круз, щоб зняти новий фільм разом із режисером Дагом Лайманом. Стрічка вийде за підтримки програми NASA та SpaceX. Навіть більше, після успішного польоту космоплана VSS Unity Річарда Бренсона очільник компанії Tesla Ілон Маск теж націлений здійснити туристичний суборбітальний політ у космос.

За матеріалами Independent