Супутник ESA сфотографував австралійський кратер

З нагоди Міжнародного дня астероїдів ESA оприлюднило знімок, зроблений одним із супутників Sentinel-2. На ньому зображений кратер Шумейкер.

Кратер Шумейкер. Джерело: ESA

Цей кратер являє собою 30-кілометрову кільцеву структуру, розташовану в Західній Австралії. Припущення про її імпактне походження було вперше зроблене в 1974 році. Подальші дослідження підтвердили цю гіпотезу.

Точний вік ударної формації невідомий. За оцінками геологів, вона утворилася між мільярдом і 600 мільйонами років тому, що робить її найстарішим відомим кратером Австралії. Крім кільцеподібної структури, на зображенні Sentinel-2 також видно кілька солоних озер. Варто зазначити, що зйомка велася за допомогою фільтрів, призначених для полегшення ідентифікації геологічних утворень. Тому кольори на фотографії не відповідають тому, що побачило б людське око.

Кратер отримав свою назву на честь астронома Юджина Шумейкера, який вважається засновником планетології. Він був одним із першовідкривачів знаменитої комети Шумейкера-Леві 9 (Shoemakers-Levi 9), уламки якої в липні 1994 року впали на Юпітер, а також став першою людиною, чий прах похований на Місяці.

За матеріалами: https://www.esa.int