Stellar Frontiers рекламують безпечні подорожі у космос ракетою, що вибухнула

Британський стартап космічного туризму під назвою Stellar Frontiers використав на своєму вебсайті фотографію вибуху ракети Northrop Grumman Antares. Що ще гірше, зображення додатково було позначено, що це старт космічного корабля SpaceX Starship, який насправді ще навіть не вийшов на орбіту. Таку рекламу висміяли багато експертів із космічної галузі, маркетологи та ентузіасти.

Вибух ракети Northrop Grumman Antares
Вибух ракети Northrop Grumman Antares. Фото: NASA

«Якщо я збираюся відправитись у космічну пригоду, навряд чи захочу дивитись на вибух ракети Antares. Будьте обережні з компаніями космічного туризму, які вважають, що ракета, що вибухає, — це корабель SpaceX», — написав у Twitter старший автор SpaceNews Джефф Фауст, який першим помітив цю помилку.

Скріншот із сайту Stellar Frontiers
Скриншот із сайту Stellar Frontiers

Певно, за задумом авторів, така кумедна помилка має заспокоїти будь-якого потенційного космічного туриста. Безпечні космічні подорожі вимагають майже надлюдської уваги до деталей — тому публікація зображення ракети, що вибухає під час старту, не викликає довіри.

Катастрофічний вибух як реклама

Насправді ця свытлина була зроблена 28 жовтня 2014 року, коли ракета-носій Antares стартувала з комплексу у Вірджинії. Це мала бути місія з доставлення вантажу до Міжнародної космічної станції. Але через кілька секунд після пуску ракета вибухнула, знищивши дорогоцінний вантаж. Катастрофічні знімки через 8 років, певно, привернули увагу співробітників Stellar Frontiers, які просто відбирали яскраві фотографії, не вдаючись до подробиць.

Ракета, що зображена на фото, також не має абсолютно нічого спільного зі SpaceX Starship — величезним космічним кораблем, призначеним для доставки астронавтів на Місяць, Марс і за їхні межі. За останні пару років компанія під керівництвом Ілона Маска зазнала невдалих запусків під час розробки космічного корабля. Кілька спроб запуску справді закінчилися масивними вибухами.

Зображення цих невдалих запусків можна легко знайти в Інтернеті, що тільки змушує задуматися, чому Stellar Frontiers довелося вдатися до зображення, яке показує невдачу запуску NASA у 2014 році. До речі, на момент публікації новини помилку на офіційному сайті не виправили.

Раніше ми повідомляли про те, як cупутники зазнімкували наслідки вибуху на китайському космодромі.