SpaceX успішно випробувала ракетний двигун для висадки людей на Місяці

Місія NASA Artemis є однією з найбільш захопливих космічних мандрівок, на які з нетерпінням чекає весь світ. Перед стартом Artemis III, яка має намір висадити людей на поверхню Місяця, NASA має подолати великі перепони. Важливим кроком в її розвитку є успішні випробування двигуна місячного посадкового модуля SpaceX.

SpaceX Raptor
Випробування двигуна SpaceX Raptor для місії Artemis III. Фото: SpaceX

У NASA повідомили, що SpaceX змогла довести надійність ракетного двигуна, який буде використовуватися в Artemis III. Двигун SapceX Raptor для системи посадки HLS успішно пройшов випробування на стабільність і зміну потужності під час різних маневрів. Це дуже важливо для контролю у складних операціях під час посадки.

Цей двигун, який входить до складу HLS, стане ключовим елементом для безпечної посадки на Місяць та повернення на Землю. Схожа концепція використовувалася у межах місій Apollo для астронавтів під час перших висадок на Місяці.

Випробування Raptor набувають особливого значення, оскільки вони довели, що двигуни здатні працювати в умовах екстремального перепаду температур, спричинених тривалим перебуванням в космосі. Також вони продемонстрували, що можуть забезпечити необхідну тягу для безпечної посадки на поверхню Місяця.

NASA і SpaceX активно співпрацюють над розробкою систем для Artemis III та інших майбутніх місій на Місяць. Система HLS відкриває нові можливості для NASA і SpaceX у підкоренні Місяця та Марса, й, можливо, інших космічних об’єктів.

Ілюстрація польоту ракети NASA SLS місії Artemis III

У майбутньому варто сподіватися на подальший успіх, однак треба пам’ятати, що затримки в інших проєктах SpaceX, таких як Starship, можуть вплинути на реалізацію місій NASA Artemis.

Раніше ми повідомляли про те, як LRO зазнімкував можливе місце посадки Artemis III.