SpaceX демонструє дивовижні фото Falcon Heavy перед шостим пуском

SpaceX показала свою важку ракету Falcon Heavy перед наступним пуском, запланованим на 18 квітня. Приватна космічна компанія, яка також готується до першого орбітального пуску своєї масивної ракети Starship, наступного тижня завдяки Falcon Heavy відправить на орбіту супутник широкосмугового зв’язку ViaSat-3 разом із супутником Arcturus, яким керує каліфорнійська Astranis. Місія стартує з космічного центру Кеннеді NASA у Флориді.

Falcon Heavy від SpaceX

SpaceX опублікувала у Twitter зображення потужної ракети, яка складається з трьох з’єднаних разом ракет Falcon 9. На світлині зображені великим планом неймовірні 27 двигунів Merlin, які використовуються для досягнення орбіти. У той час як ракета SpaceX Falcon 9 успішно запускалася на орбіту понад 200 разів, Falcon Heavy підніметься лише вшосте.

Falcon Heavy вперше вийшла на орбіту 6 лютого 2018 року. Перший в історії політ масивної системи запуску відправив у космос Tesla Roadster Ілона Маска та манекен у скафандрі під назвою Starman. Лише через 8 хвилин після цього історичного запуску SpaceX вперше одночасно посадила два носії на посадкові майданчики на мисі Канаверал.

27 двигунів Merlin ракети Falcon Heavy
27 двигунів Merlin ракети Falcon Heavy. Фото: SpaceX

У листопаді 2022 року Falcon Heavy знову запустили після трирічної перерви. Останні два пуски були пов’язані з секретними корисними вантажами для Космічних сил США.

Falcon Heavy від SpaceX була найпотужнішою оперативною ракетою, поки NASA не підняла свою Space Launch System (SLS) разом із космічним кораблем Orion для місії Artemis I. Однак SpaceX, швидше за все, незабаром поверне собі корону з першим орбітальним запуском Starship, який може відбутися вже наступного тижня, 20 квітня.

Раніше ми повідомляли про те, як пуск SpaceX Falcon Heavy помітили з МКС.

За матеріалами Everydayastronaut.