Пуск SpaceX Falcon Heavy помітили з МКС: фото

Пуск найпотужнішої ракети SpaceX на вихідних можна було побачити не тільки поруч зі стартовим майданчиком, а також з орбіти. SpaceX Falcon Heavy стартував 15 січня з Космічного центру імені Кеннеді у Флориді у межах місії під назвою USSF-67 з виводу на орбіту кількох супутників для Космічних сил США. Наземні фотографи зробили чудові кадри пуску. Водночас світлини отримали з Міжнародної космічної станції (МКС), яка в неділю опинилася у потрібному місці в потрібний час.

Момент злету SpaceX Falcon Heavy, який побачили з МКС
Момент злету SpaceX Falcon Heavy, який побачили з МКС. Фото: NASA

«Зовнішня камера високої чіткості на МКС зафіксувала стартовий шлейф ракети SpaceX Falcon Heavy після того, як вона піднялася на орбіту Землі 15 січня 2023 року. В цей час космічний аванпост пролітав над Атлантичним океаном на висоті 422 км», — пояснили в NASA.

П’ята успішна місія Falcon Heavy

USSF-67 була п’ятою в історії успішною місією Falcon Heavy. Політ підняв військовий супутник зв’язку під назвою Continuous Broadcast Augmenting SATCOM 2 і п’ять менших космічних апаратів для Космічних сил.

Heavy, яка створює понад 2,2 тис. тонн тяги під час старту, донедавна була найпотужнішою діючою ракетою у світі. Але надпотужна ракета NASA SLS (4 тис. тонн тяги) забрала у Falcon Heavy це звання, коли вперше піднялась у космос 16 листопада 2022 року, розпочавши місію Artemis I.

У 2022 році SpaceX запустила 61 орбітальну місію. 2023 рік може стати ще вагомішим для компанії. Засновник і генеральний директор SpaceX Ілон Маск заявив, що компанія прагне здійснити 100 рейсів у 2023 році.

Раніше ми повідомляли про те, що SpaceX Falcon 9 не повернулася на Землю після 11-го пуску.