Ракета Falcon 9 зустріла орбітальний світанок: відео

Космічний корабель SpaceX спостерігав чудовий орбітальний світанок, коли розгортав супутники Starlink на низькій навколоземній орбіті. Цікаве відео було зняте 6 травня, коли ракета Falcon 9, що стартувала з Космічного центру імені Кеннеді, вивела на низьку навколоземну орбіту 23 супутники Starlink, які приєдналися до флоту з майже 6 тис. сателітів, що обертаються навколо планети.

Орбітальний схід Сонця можна побачити лише з космосу. Він відбувається, коли Сонце визирає з-за горизонту Землі. Астронавти на борту Міжнародної космічної станції можуть побачити 16 орбітальних світанків за 24 години, коли вони летять навколо Землі зі швидкістю 28 тис. км/год.

Це був 15-й політ першого ступеня ракети-носія Falcon 9. Раніше він запускав CRS-24, Eutelsat Hotbird 13F, OneWeb 1, SES-18 і SES-19, а тепер успішно завершив 11 місій Starlink. Це також була 31-ша місія Starlink у 2024 році, під час більшості польотів розгорталося від 20 до 23 супутників.

Орбітальний схід Сонця
Орбітальний схід Сонця. Фото: SpaceX

У майбутньому SpaceX планує запустити 42 тис. супутників Starlink. Основною метою послуги є під’єднання до Інтернету у віддалених частинах світу. Також супутниковий інтернет допомагає ЗСУ протистояти російській агресії та надає послуги у тих частинах України, де не діє мобільний зв’язок через знищену ворогом інфраструктуру.

Утім, збільшення супутників на навколоземній орбіті вже викликає занепокоєння у астрономів, які звинувачують космічну компанію у втручанні в їхні спостереження за космосом. Журнал Nature Astronomy виявив збільшення кількості спотворених зображень супутниками, що пролітають повз. Особливо часто знімки космосу спотворюють Starlink. NASA змушена видаляти супутникові смуги під час постобробки, що можуть заблокувати далекі галактики, які вчені намагаються вивчати. Однак у космічній агенції кажуть, що наразі це не є великою проблемою.

Раніше ми повідомляли про те, як супутники Starlink втратять висоту.

За матеріалами petapixel.com