Повернення зразків астероїда Бенну показали в кінематографічному трейлері

Сім років тому NASA запустила місію OSIRIS-REx, спрямовану на астероїд Бенну, і тепер настав час для захопливого завершення цієї подорожі. За кілька тижнів на Землю прибудуть зразки з астероїда, зібрані космічним апаратом у 2020 році.

Момент, на який чекали багато років, скоро побачить увесь світ. Напередодні визначної події NASA випустила трейлер, який відображає ключові етапи місії, включаючи неймовірний момент, коли космічний апарат приземлився на астероїд Бенну, який рухався зі швидкістю 100 тис. км/год, на відстані понад 300 млн км від Землі.

Коли космічний корабель наблизиться до Землі 24 вересня, він випустить капсулу зі зразками, зібраними з Бенну. На завершальному етапі епічної подорожі капсула розкриє парашут і опуститься на випробувально-тренувальний полігон Міністерства оборони в Юті, де на неї чекатиме команда OSIRIS-REx, щоб забрати зразки.

У повідомленні на сайті NASA описано, як члени команди місії нещодавно змоделювали процедури, яких вони незабаром будуть дотримуватися в реальності, включаючи навігацію космічного апарата до Землі, інструктаж щодо вивільнення капсули зі зразком астероїда, спостереження за капсулою під час її прольоту крізь атмосферу, швидке вилучення зразка з землі, щоб запобігти його забрудненню з навколишнього середовища, і, нарешті, транспортування його гелікоптером до чистого приміщення.

Нікола Фокс, заступниця адміністратора Управління наукових місій NASA, заявила, що матеріал з астероїда Бенну допоможе пролити світло на формування нашої Сонячної системи 4,5 млрд років тому і, можливо, навіть на те, як зародилося життя на Землі.

Хоча повернення зразка з астероїда стане першим для NASA, цей подвиг вже двічі був здійснений двома японськими місіями, які успішно доставляли зразки з різних астероїдів у 2010 та 2020 роках відповідно.

Раніше ми повідомляли про те, як на Марс готується місія Mars Sample Return з повернення зразків, зібраних марсоходом Perseverance.