Марсохід NASA Perseverance з гордістю демонструє цікаву знахідку на Марсі

Марсохід NASA Perseverance продовжує досліджувати кратер Єзеро на Марсі у пошуках доказів існування давнього мікробного життя на цій непривітній планеті. Perseverance — найбільш технологічно розвинена автономна лабораторія NASA на сьогодні. Апарат прибув на Червону планету в лютому 2021 року, і відтоді невпинно досліджує планету.

Perseverance
Збір зразків породи з поверхні Марса ровером Perseverance. Фото: NASA

У своєму останньому повідомленні, яке було розміщене через платформу Twitter, Perseverance поділився зображенням, демонструючи свою останню цікавинку.

«Я виявив цей камінь у давньому руслі річки тут, біля кратера Єзеро», — повідомив марсохід, додавши, що планує взяти зразок скелі та відправити його назад на Землю у межах майбутньої місії Mars Sample Return, що дозволить вченим детальніше вивчити цю породу.

В іншому дописі Perseverance показав великим планом свою захопливу знахідку, описуючи її як «камінь з прохолодними та зеленими текстурами», а остання, можливо, є олівіном — мінералом, який зазвичай зустрічається в надрах планет, але, ймовірно, був виштовхнутий на поверхню давньою вулканічною активністю.

На завершення марсохід NASA опублікував світлину свого поточного місцеперебування разом із повідомленням: «Я чудово провів тут час, досліджуючи давнє русло річки. Збираюся завершити кілька завдань і вирушити в дорогу. Що на нас чекає далі? Дізнаймося разом!».

Perseverance не подорожує на самоті у своїй місії. Він має компаньйона — невеликого гелікоптера Ingenuity. Спершу завданням літального апарата була демонстрація технологій, але він виявився настільки ефективним, що тепер допомагає команді Perseverance, здійснюючи розвідку складного марсіанського рельєфу з повітря, яка використовується для планування безпечних і ефективних маршрутів для марсохода.

NASA настільки задоволена успіхами Ingenuity (на сьогодні він здійснив 56 польотів), що вирішила розробити ще більш вдосконалені версії для майбутніх місій на Марсі й, можливо, на інших планетах.

Раніше ми повідомляли про те, як світлини Mars Express показали величезні розміри найбільшого вулкана Сонячної системи.

Науковці знайшли нейтронні зорі на орбітах подібних до Сонця світил