«Пісня» магнітного поля Землі

10 квітня міжпланетний зонд BepiColombo зробив проліт Землі на відстані 12 700 км від її поверхні. Він скористався гравітацією нашої планети, щоб змінити свою орбіту — це допоможе апарату вирушити до Меркурія.

Фахівці групи супроводу місії використали цю подію для калібрування наукової апаратури зонда. Камери, закріплені на корпусі BepiColombo, зробили ряд знімків, а багато інших приладів провели тестові спостереження Землі та Місяця. Серед них була пара магнітометрів, встановлених на виносній штанзі модуля MPO. Вчені обробили зібрані ними дані та перетворили їх у звукові сигнали.

Отриманий запис демонструє «пісню» магнітного поля Землі. Ми чуємо, як по мірі наближення до нашої планети BepiColombo перетнув головну ударну хвилю (область простору, де сонячний вітер стикається із земною магнітосферою і гальмується), а потім і магнітопаузу (регіон, де тиск сонячного вітру і магнітного поля врівноважуються). Коли відстань між апаратом і Землею зменшувалася, індукція магнітного поля поступово зростала та досягла максимуму в точці максимального зближення. Після цього його напруженість почала поступово знижуватися.