Перше фото James Webb перетворили на галактичну сукню

Найчіткіше та найдетальніше зображення глибокого Всесвіту, зроблене космічним телескопом James Webb (JWST) NASA, було опубліковане 12 липня 2022 року. На знімку, який отримав назву First Deep Field («Перше глибоке поле Вебба»), зображена сцена, наповнена найдавнішими галактиками, які коли-небудь бачили вчені. Тепер цей новаторський образ відзначений у моді.

Сукня First Deep Field від Svaha USA

Повноколірна інфрачервона світлина First Deep Field миттєво стала новим найулюбленішим зображенням для багатьох у всьому світі. Це фото є буквально «машиною часу» раннього Всесвіту. Зокрема виділяється скупчення SMACS 0723. Його неправильні блискучі галактики утворюють захопливий витвір мистецтва, який модний бренд Svaha перетворив на чудову галактичну сукню. Щоб точно повторити ці чіткі деталі та справжні пропорції, популярне зображення JWST було надруковане цифровим способом на тканині виробу. Його стиль доволі практичний: короткі рукави та розкльошена спідниця довжиною до коліна з вшитими на талії кишенями.

Топ First Deep Field від Svaha USA

Сукня від модного бренду Svaha
Сукня від модного бренду Svaha з принтом First Deep Field від James Webb. Фото: Svaha USA

Сукня доповнює нову колекцію на тему JWST, що поєднує дві пристрасті — науку та одяг. Модний бренд також представив топ і кардиган. Бавовняний матеріал виробів відтворює лише маленьку частинку космосу в захопливих деталях. Кожен предмет колекції одягу First Deep Field випускається у розмірах від XS до 5XL та доступний для попереднього замовлення на сайті Svaha USA. Ціна сукні становить 79,99 дол. США, а топ і кардиган продаються за 44,99 долара за одиницю.

Кардиган First Deep Field від Svaha USA

Раніше ми розповідали про те, як куртку Базза Олдріна з місії Apollo 11 оцінили в 2 млн доларів.