ООН випустила марки, присвячені марсіанським місіям

Поштова адміністрація ООН створила пам’ятні марки, присвячені дослідженню Марса. На них зображені апарати, які США, Китай та Об’єднані Арабські Емірати відправили до Червоної планети за останні кілька років.

Марки присвячені марсіанським місіям
Марки, присвячені марсіанським місіям. Джерело: Unstamps.org

Марки не лише з кораблем

Поштова адміністрація ООН (UNPA), вочевидь, надихнулася прикладом «Укрпошти» та вирішила, що їй також необхідні марки, на які всі полюватимуть. Тільки, на відміну від відомого сюжету з кораблем, цю організацію зацікавила планета Марс.

За останні кілька років її відвідало кілька апаратів одразу трьох різних держав: Сполучених Штатів Америки, Китайської Народної Республіки та Об’єднаних Арабських Еміратів. Усього планується випустити шість різних марок. При цьому три з них матимуть спеціальний подарунковий випуск із розширеним зображенням на полях.

Схоже, що ООН вирішила підвищити зацікавленість людей не лише у дослідженні Сонячної системи, але й у філателії. За яким курсом будуть мінятися нові марки на марку з російським кораблем, поки не повідомляється.

Спеціальний подарунковий варіант
Спеціальний варіант марсіанських марок. Джерело: Unstamps.org

Що на марках?

Перша пара марок присвячена місії «Аль-Амаль», запущеній ОАЕ. На одному екземплярі зображений сам апарат, який прибув на орбіту Марса 9 лютого 2021 року. На другому — знімок Червоної планети, переданий ним.

Друга пара марок дісталася NASA. Одна з них присвячена апарату Mars Reconnaissance Orbiter, який працює на орбіті планети з 2006 року. На ній зображені зазнімковані ним марсіанські дюни. На другій — ровер Perseverance. Щодо сувенірного варіанту, то він містить зображення гелікоптера Ingenuity.

Повний набор марсіанських марок
Повний набір марсіанських марок. Джерело: Unstamps.org

Остання пара марок присвячена китайській космічній місії. На одній із низ зображений марсохід «Чжужун» на посадковій платформі, на другій — місце його роботи на Марсі, зняте орбітальним модулем.