NASA засудила дії росії на МКС. Нарешті

NASA нарешті висловила свою позицію щодо дій трьох російських космонавтів на МКС. Ті позували з так званими «прапорами» ЛНР та ДНР, а «Роскосмос» від їхнього імені публікував заяви, що заперечують суверенітет України над територіями Донецької та Луганської областей.

NASA засудило Росію за пропаганду
NASA засудила пропаганду війни на МКС

NASA засудила дії росії

7 червня, коли у Києві вже була ніч, NASA виступила із заявою щодо скандальної поведінки російських космонавтів на Міжнародній космічній станції. У День незалежності США вони чомусь розгорнули не прапори свого головного партнера з орбітальної діяльності, а двох терористичних угрупувань, відомих як ДНР та ЛНР.

Також очолювана ненависником NATO Дмітрієм Рогозіним організація «Роскосмос» виступила із заявами, які можна трактувати як такі, що територія Донецької та Луганської областей не належить Україні. У зв’язку з цим багато хто захотів почути від аерокосмічної адміністрації оцінку таких дій.

І ось реакція зрештою була оприлюднена від імені усієї агенції: «NASA сильно докоряє росії за те, що вона використовує Міжнародну космічну станцію задля політичної мети підтримати війну проти України, що є фундаментально несумісним з основною метою функціонування станції під керівництвом 15 країн-учасниць для розвитку науки та розробки мирних технологій».

Наскільки жорстка насправді позиція NASA

Звичайно, що «сильно докоряє» звучить загрозливо, особливо для тих, хто не бачив масового поховання цивільних у місті Буча. Але більшість людей все ж хотіли б якихось конкретніших дій. Питання про повне припинення співпраці між двома країнами на МКС спливало за останні місяці неодноразово. Але обидві сторони розуміють неможливість фізичного розділення станції у найближчому майбутньому.

Проте керівництво NASA могло б визначитися, чи так вже воно хоче обмінюватися членами екіпажу з державою-агресоркою. А поки що NASA засудила росію настільки, щоб зберегти максимум можливостей співпраці з нею.

Крім того, у заяві агенції провина за абсолютно неприпустимі дії покладена не на космонавтів і не на «Роскосмос», а на росію. Схоже, що американські фахівці космічної галузі все ще перебувають у полоні уявлень, що громадяни країни-агресорки та «мирна дослідницька організація» до численних злочинів відношення не мають.

Приєднуйтесь: https://t. me/ustmagazine