NASA показала красу космічного корабля Cygnus перед його знищенням: фото

Вантажний космічний корабель Cygnus компанії Northrop Grumman залишив Міжнародну космічну станцію (МКС) 12 липня, після прибуття туди у лютому разом із 3700 кг припасів, наукових досліджень, комерційних продуктів та обладнання.

Cygnus
Вантажний космічний корабель Cygnus. Фото: NASA

NASA поділилася цікавими зображеннями Cygnus перед його виходом з орбітального форпосту, після чого він спустився і згорів в атмосфері Землі. Зображення демонструють космічний корабель з різних ракурсів і в деталях, поки він був прикріплений до станції за допомогою роботизованого маніпулятора Canadarm2.

Подорож корабля до МКС розпочалася з Космічного центру Кеннеді у Флориді на борту ракети SpaceX Falcon 9. Це був перший політ Cygnus на Falcon 9, оскільки зазвичай його запускали ракетою Antares 230+. Через війну в Україні ланцюги постачання для Antares були порушені, оскільки вона використовує перші ступені українського виробництва та російські ракетні двигуни. Виробництво Antares 230+ припинено, і її замінить Antares 330, розроблена Northrop Grumman і Firefly Aerospace, яка буде готова наступного року.

Останній політ Cygnus став 20 комерційною місією Northrop Grumman із доставлення вантажів на станцію для NASA. Перша експлуатаційна місія Cygnus відбулася в 2013 році, й відтоді він зазнав лише однієї невдачі в 2014-му через аномалію з верхнім ступенем ракети Antares, а не через несправність самого корабля.

Cygnus складається зі службового модуля і вантажного модуля під тиском для транспортування припасів екіпажу, обладнання та наукових експериментів на висоті близько 400 км над Землею. Сервісний модуль містить сучасну авіоніку, а також компоненти наведення і навігації, що дозволяють кораблю автономно стикуватися з МКС.

Протягом років вантажний космічний корабель зазнав численних удосконалень, що дозволило йому перевозити більше вантажу та покращити інші аспекти транспортного засобу.

Раніше ми повідомляли про те, що у Cygnus виникли проблеми під час польоту до МКС.