NASA додатково замовила три капсули Orion для місій Artemis VI, VII та VIII

Lockheed Martin оголосила, що NASA замовила у них додатково побудову трьох космічних кораблів Orion для майбутніх місій Artemis. Нове замовлення включає капсули для місій Artemis VI, VII і VIII, які, як очікується, будуть запущені на початку 2030-х. Замовлення вартувало аерокосмічній адміністрації майже 2 млрд доларів.

Orion – це космічний корабель NASA для дослідження глибокого космосу
Orion це космічний корабель NASA для дослідження глибокого космосу, який доставить астронавтів із Землі на Місяць та поверне додому. Авторство: Lockheed Martin

Це далекоглядне й оптимістичне замовлення додаткових космічних кораблів з’явилося ще до того, як Artemis I піднялася з поверхні Землі. Наступна спроба запуску для випробувального польоту без екіпажу Artemis I відбудеться 14 листопада. Дві попередні спроби були скасовані у серпні, а потім старт, запланований на 27 вересня, довелося відкласти через ураган Ян, що змусив NASA сховати гігантську ракету Space Launch System Rocket у безпечному місці всередині будівлі Kennedy Space Center.

Перше замовлення від NASA Lockheed Martin отримала у вересні 2019 року. Космічний корабель Orion — це командний модуль, схожий на Apollo, оснащений системами життєзабезпечення, які дозволять астронавтам подорожувати в глибокий космос і на орбіту Місяця. У разі успіху перших двох місій Artemis NASA планує використати капсулу Orion, щоб висадити першу жінку та афроамериканця на Місяці, що може відбутись орієнтовно 2025 року.

Капсули Orion для місій Artemis III—V вартували 2,7 млрд доларів. У Lockheed Martin повідомили, що наступні три капсули вони побудують за меншу суму. Крім того, компанія заявила, що знизить витрати за рахунок гуртових закупівель матеріалів і компонентів у постачальників для прискореного виконання завдання.

У Lockheed заявили, що наразі триває робота над апаратом Artemis IV. Його збирають на заводі NASA Michoud поблизу Нового Орлеана, а тепловий щит виготовляють на заводі Lockheed Martin поблизу Денвера. До того ж паралельно почалася робота над кораблем Artemis V.

Раніше ми повідомляли про те, як до Місяця відправлять баранчика Шона