Місячна ракета готова до розміщення на стартовому майданчику

Інженери NASA практично завершили підготовку до першої установки надважкої ракети SLS на стартовому майданчику. Вона запланована на 17 березня.

Напередодні цієї історичної події NASA опублікувала невеликий відеоролик. Він демонструє різні компоненти величезної ракети, а також співробітників, які займалися її збиранням та підготовкою до майбутнього пуску.

SLS доставлять на стартовий майданчик за допомогою мобільного транспортера. Потім у межах генеральної репетиції старту ракету повністю заправлять, а інженери відпрацюють процедуру передстартового відліку. Після цього SLS повернуть до Будівлі вертикального збору для фінальних операцій з її підготовки до пуску.

Перший пуск SLS

Наразі пуск SLS запланований на кінець весни літо 2022 року. Найближчі балістичні вікна для польоту до Місяця будуть відкриті з 7 по 21 травня, з 6 по 16 червня та з 29 червня по 12 липня.

Ракета SLS. Джерело: NASA

Нагадаємо, що SLS відправить до Місяця безпілотний космічний корабель Orion. Він проведе 26 днів у космосі (включаючи шість діб на орбіті навколо Місяця), після чого повернеться на Землю. Крім різних приладів та наукового обладнання, на борту корабля також перебуватиме флешка з іменами людей, які візьмуть участь в акції Fly your name around the Moon.

Варто зазначити, що, окрім Orion, SLS також виведе і попутне навантаження у вигляді десяти апаратів, створених на базі платформи кубсат. Деякі займуться вивченням Землі та космічної погоди, інші вийдуть на орбіту навколо Місяця, а зонд NEA Scout розгорне сонячне вітрило і вирушить досліджувати навколоземні астероїди. Раніше ми вже писали про цей незвичайний апарат.

Невдале дослідження виявило дивну особливість Чумацього Шляху