Космоплан із Китаю розмістив на навколоземній орбіті шість таємничих об’єктів

Лише через чотири дні після запуску китайський космоплан став об’єктом пильної уваги, випустивши на орбіту навколо Землі шість таємничих об’єктів. Ці загадкові сателіти викликали зацікавленість не лише серед астрономів, а й серед спостерігачів-аматорів за космічними навколоземними апаратами, які зараз активно вивчають їхні рухи та особливості. Таємничі апарати позначені як OBJECT A, B, C, D, E і F. Вони вже стали предметом глибокого аналізу та суперечок серед фахівців.

Зображення китайського космічного космоплану
Комп’ютерна модель китайського космоплана

За словами відомого аматора-спостерігача за супутниками Скотта Тіллі, OBJECT A випромінює сигнали, схожі на ті, що були зафіксовані під час попередніх місій китайського космічного літака. В інтерв’ю South China Morning Post аматор заявив, що він зареєстрував надсилання ним сигналів, які стають потужнішими над Північною Америкою. Скотт висловив припущення, що така поведінка може вказувати на передавання сигналів на підпільну наземну станцію на західному узбережжі Північної Америки або на військовий корабель-шпигун біля узбережжя США. Це припущення викликає серйозні обговорення та створює інтригу в космічних колах та серед прихильників астрономії.

За словами астронома-любителя, об’єкти, позначені D і E, видають «холості» радіосигнали. Об’єкт B дуже яскравий і, згідно з оновленням швейцарської групи S2a Systems, насправді може бути верхнім ступенем ракети «Чанчжен-2F», яка підняла космоплан на орбіту. Аналогічно об’єкти C і F можуть бути ракетними уламками, оскільки вони відносно тьмяні та мають неправильну форму.

Третя секретна місія космоплана з Китаю

Це вже третій випадок, коли секретний космічний літак із Китаю розміщує об’єкти на навколоземній орбіті Під час першої місії 2020 року він випустив один об’єкт упродовж дводенної подорожі. Під час свого другого польоту минулого року Космічні сили США відстежили ще один об’єкт, випущений космічним апаратом.

Точна природа місій, пов’язаних із китайським космопланом, а також місій американського космічного літака X-37B, лишється невідомою та перебуває за щільною завісою таємниці, яку ще доведеться розгадати.

За даними державного інформаційного агентства «Сіньхуа», ми все ще не знаємо, чого намагається досягти Китай польотами секретного космічного літака, окрім тестування технологій багаторазового використання та проведення наукових експериментів. Лише час покаже справжню природу та мету цих секретних польотів, а також таємничих об’єктів, виведених на орбіту, за якими, безперечно, варто уважно стежити.

Раніше ми повідомляли про те, як китайський стартап забезпечить гіперзвукові апарати супутниковим зв’язком.

За матеріалами scmp.com