Корова стала свідком тренувань астронавтів із висадки на Місяці: фото

У вересні 2026 року NASA планує висадити перших астронавтів за останні 50 років на Місяць у межах місії Artemis III. Це надзвичайно амбітний проєкт, який залучив величезну кількість підрядників та логістики. Паралельно до місії готуються майбутні астронавти.

Artemis
Допитлива корова, яка підійшла подивитися на астронавтів, які тренувались в межах місії Artemis III. Фото: NASA

Нещодавно астронавти Кейт Рубінс і Андре Дуглас провели кілька симуляцій місячних прогулянок у пустелі Аризони. На світлинах, опублікованих NASA, видно, як дует зустрічається навіть із коровою.

Замість справжніх важких скафандрів, астронавти використовують спеціальні макети, які обмежують рух і важать 32 кг. Саме тому на знімках вони мають вигляд так, ніби одягнулися на маскарад. Усе тому, що скафандри, які використовувалися під час місій Apollo, виявилися надзвичайно незручними для пересування в умовах зниженої гравітації Місяця.

Команди також імітували захід і схід Сонця за допомогою яскравого прожектора, щоб відтворити умови на південному полюсі Місяця. «Подібні симуляції з недостатнім світлом показують нам, як важко астронавтам орієнтуватися в темряві», — зазначила мінералогиня NASA, Шері Ахіллес.

Тренування вночі під світлом прожекторів
Тренування вночі під світлом прожекторів, щоб створити умови освітлення на південному полюсі Місяця. Фото: NASA/USGS

Двом астронавтам також було доручено зібрати дані про імітовану місячну породу та надіслати їх команді. Під час місії Artemis III космічне агентство планує використовувати дані, зібрані місячним орбітальним апаратом, щоб забезпечити астронавтів детальною геологічною картою.

Проте до початку місії залишилося ще багато роботи. Жоден астронавт ще не пілотував космічний корабель Orion. Також ще не готовий космічний корабель Starship компанії SpaceX, який NASA планує використовувати для спуску на поверхню Місяця.

Раніше ми повідомляли про те, як американський астронавт відвідав місце тренування українських пілотів.

Вивчення масових вимирань допоможе вченим шукати інопланетне життя