JWST прибув до Французької Гвіани

Через 16 днів після відплиття з Каліфорнії вантажне судно Colibri прибуло в порт Паріасабо у Французькій Гвіані. На його борту знаходився космічний телескоп Джеймса Вебба (JWST).

Корабель, що доправив телескоп JWST до Французької Гвіани. Джерело: NASA/Chris Gunn

Найближчими днями контейнер із JWST буде переправлений на територію космодрому Куру. Після вивантаження та проведення огляду телескопа фахівці NASA й Arianespace розпочнуть його підготовку до запуску. Космічний парат заправлять, після чого встановлять під головний обтічник ракети Ariane 5.

Запуск JWST запланований на 18 грудня. Йому потрібен буде приблизно місяць, щоб дістатися до своєї робочої позиції, розташованої на відстані 1,5 млн км від нашої планети в точці Лагранжа L₂ системи «Сонце-Земля». Під час цієї подорожі інженери приступлять до розкриття сонцезахисного екрана, що необхідно для охолодження наукових приладів. Також обсерваторія розпочне розгортання основного та вторинного дзеркал. Після завершення цих операцій настане період тестування і калібрування інструментів. Очікується, що він триватиме приблизно шість місяців. Після цього телескоп зможе приступити до виконання своєї наукової програми.

За матеріалами: https://www.nasa.gov