Hubble зазнімкував пару зореутворюючих галактик

На цьому новому знімку, зробленому космічним телескопом Hubble, помітно пару спіральних галактик, відомих під загальним позначенням Arp 303. Вона розташована на відстані 275 млн світлових років від Землі у напрямку сузір’я Секстанта.

Галактики Arp 303. Джерело: Credit: NASA, ESA, K. Larson (STScI) and J. Dalcanton (University of Washington)

Arp 303 складається зі спіральної галактики IC 564 (верхній лівий кут) та IC 563 (нижній правий кут). Їх зображення були складені на основі двох окремих наборів даних Hubble. Перший був отриманий камерою WFC3 (Wide Field Camera 3). Її метою було вивчення регіонів активного зореутворення Arp 303 в інфрачервоному діапазоні (новонароджені зорі є активними джерелами інфрачервоного випромінювання).

Другий набір даних був зібраний камерою ACS (Advanced Camera for Surveys), яка здійснила огляд галактик на цій ділянці неба. Метою спостережень було заповнення прогалин в архіві Hubble та пошук цікавих об’єктів для подальших спостережень.

Червоний, помаранчевий та зелений кольори на знімку відповідають зафіксованому WFC3 інфрачервоному випромінюванню. Синій колір відповідає даним у видимому діапазоні, отриманим камерою ACS.

Раніше ми розповідали про те, як Hubble зазнімкував галактику у сузір’ї Журавля.