«Хакуто-R» зазнімкував Землю

Японська компанія iSpace опублікувала перший знімок, зроблений камерою апарата «Хакуто-R». Зображення демонструє Землю.

Земля очима «Хакуто-R»

«Хакуто-R» вирушив у космос 11 грудня. В опублікованій після запуску заяві iSpace повідомила, що апарат знаходиться в стабільному положенні, з ним встановлений надійний зв’язок і він отримує достатню кількість енергії.

Земля на знімку космічного апарата «Хакуто-R». Джерело: iSpace

Крім того, компанія опублікувала перший знімок, зроблений камерою, встановленою на посадковому модулі. На ньому можна побачити серп. Може здатися, що це місячний серп, але насправді він належить нашій планеті. Знімок був зроблений за 19 годин після запуску.

Цілі місії «Хакуто-R»

Апарат «Хакуто-R» призначений для доставлення вантажів на місячну поверхню. Приблизно через три місяці він вийде на навколомісячну орбіту, після чого спробує сісти в кратер Атлас. У разі успіху, iSpace може увійти в історію, як перша приватна компанія, яка успішно вирішила завдання м’якої посадки на Місяць.

Зовнішній вигляд Hakuto-R (концепт). Джерело: ispace

Окрім низки наукових приладів, наданих, як приватними так і державними замовниками, «Хакуто-R» також висадить на Місяць перший в історії арабський ровер «Рашид». 10-кілограмовий апарат був збудований Космічним центром Мохаммеда Бін Рашида (ОАЕ). Він розрахований на роботу впродовж одного місячного дня (14 земних днів).

Нагадаємо, що разом із «Хакуто-R» до Місяця також вирушив кубсат Lunar Flashlight. 14-кілограмовий апарат був збудований фахівцями Лабораторії реактивного руху NASA. Він призначений для пошуку слідів водяного льоду та летких речовин у полярних кратерах Місяця. NASA вже підтвердила, що з Lunar Flashlight встановлений зв’язок і він знаходиться в хорошому технічному стані. Очікується, що кубсат досягне Місяця приблизно тоді ж, коли й «Хакуто-R».

За матеріалами https://ispace-inc.com