Грандіозне 10-годинне відео транспортування ракети SLS стиснули у 25 секунд

Подорож, яку здійснила ракета NASA нового покоління Space Launch System (SLS) у ніч на вівторок, була останнім великим приготуванням перед польотом у космос, який намічений на 29 серпня. Під час своєї подорожі мегаракета SLS рухалась зі швидкістю равлика від Vehicle Assembly Building Космічного центру Кеннеді до стартового майданчика 39B, подолавши 6,4-кілометровий маршрут трохи менше ніж за 10 годин. Тепер, коли ракета SLS встановлена ​​на стартовому майданчику, інженери та техніки займуться налаштуванням систем до довгоочікуваного пуску, який відбудеться менш ніж за два тижні.

100-метрову ракету NASA транспортували до стартового майданчика за допомогою гігантського гусеничного транспорту з низькою посадкою під назвою Crawler Transporter-2. Кремезна на вигляд машина розміром із бейсбольний майданчик розвиває максимальну швидкість усього лише в 1,6 км/год.

Звичайно, дивитись за процесом повільного пересування ракети до місця призначення, можуть не всі. Тому компанія Boeing — розробник космічного корабля Orion — опублікувала покадрове відео, яке стискає 10-годинну подорож SLS лише до 25 секунд.

Політ SLS та Orion

Місія NASA Artemis I без екіпажу 29 серпня стане першим комплексним випробуванням ракети SLS і космічного корабля Orion. Космічний корабель здійснить обліт Місяця перед поверненням на Землю в межах місії, яка триватиме 42 дні. Якщо нічого не завадить, місія Artemis II рухатиметься за тим же маршрутом, але вже з екіпажем на борту. Політ Artemis III може відбутися 2025 року та доставить на поверхню Місяця першу жінку та першого афроамериканця.

Відрізняючись від місій Apollo, які доставляли перших людей на Місяць 50 років тому, програма NASA Artemis спрямована на створення бази, звідки астронавти зможуть досліджувати нові ділянки нашого природного супутника з довгостроковим планом використовувати його як сходинку для першої місії екіпажу на Марс.

Раніше ми повідомляли про те, як NASA опублікувала відео випробування двигунів ракети SLS великим планом.