Безглузда нісенітниця: астронавт проаналізував сцену космічного польоту у «Форсажі 9»

Дев’ята частина франшизи блокбастерів «Форсаж» (F9: The Fast Saga), яка була показана в кінотеатрах у 2021 році, це справді насичений екшн-сценами кінофільм, який має багато поціновувачів. Але якщо розбирати його з точки зору науки, то він, виявляється, взагалі не має нічого спільного з реальністю.

F9: The Fast Saga
Pontiac Fiero 1984 року виходить на орбіту у фільмі «Форсаж 9»

Глядачам запам’яталася незвичайна сцена, де два персонажі, яких грали Тайріз Гібсон та Крістофер Бріджес, вирушають у космос на саморобному космічному кораблі, виготовленому з Pontiac Fiero 1984 року, який злетів із літака та відправився на орбіту Землі на ракетних прискорювачах.

В останньому відео Vanity Fair канадський ветеран-астронавт Кріс Гедфілд переглядав цю сцену та вказав на кілька очевидних невідповідностей між реальним космічним досвідом і тим, що показано у фільмі. Він виражає свою пристрасть до серії, та залишився задоволений «Форсажем 9», проте вказує на недоліки у відтворенні космічних подорожей у фільмі, особливо у тому, як швидко герої потрапляють на орбіту. Він зауважує, що в реальності це б зайняло набагато більше часу, ніж показано в картині. Кріс Гедфілд також підкреслює безглуздість використання ручної коробки передач у космічному кораблі, що є абсолютно нереалістичним і не відповідає сучасним стандартам космічних технологій.

Реакція на вид на Землю із космосу дійсно була передана реалістично
Реакція на вид на Землю з космосу справді була передана реалістично

Важливо зазначити, що ідея відправити героїв франшизи «Форсаж» у космос виникла як жарт, але стала частиною фільму завдяки серйозним зусиллям режисера Джастіна Ліна. Хоча стрічка може не претендувати на наукову достовірність, вона призначена передусім розважити глядачів та викликати приємні відчуття від перегляду. Режисерові справді це вдалося, адже фільм захоплює емоційною реакцією героїв, коли ті споглядають на Землю з космосу, нагадуючи нам, наскільки вразливий і прекрасний наш світ. Цей момент також завважив Кріс Гедфілд: «Мені сподобалась сцена, коли персонажі раптом починають споглядати Землю з космосу. Краса цього видовища та емоції, які вони переживають у цей момент, саме такі насправді, коли ви вперше опиняєтеся в космосі».

Раніше ми повідомляли про те, як Сильвестр Сталлоне знімає космічне кіно, де один із героїв — українець.