Астронавти залишатимуться на борту МКС під час її падіння в атмосферу Землі

Нещодавно NASA уклала зі SpaceX контракт на суму майже 1 млрд доларів для розробки космічного корабля, який має знищити Міжнародну космічну станцію (МКС) шляхом зміщення її з навколоземної орбіти та скинути в атмосферу Землі. Але цей процес буде складним і тривалим.

МКС

Згідно із заявою керівниці програми МКС Дани Вайгель, знищення станції, яке має відбутися до 2030 року, може зайняти від 12 до 18 місяців. За цей час МКС поступово знижуватиме свою орбіту, поки не увійде в щільні шари атмосфери, де має майже повністю згоріти. Втім, екіпаж орбітального форпосту залишатиметься на борту якомога довше, допомагаючи обслуговувати станцію, поки вона не досягне висоти близько 220 км. За шість місяців до остаточного входження в атмосферу екіпаж залишить станцію.

У потрібний момент корабель SpaceX виконає складні дії для зниження орбіти МКС. NASA використовує досвід SpaceX для розробки корабля, який діятиме як великий буксир, щоб змістити 420 тонн конструкції з орбіти. Планується, що буксиром стане модифікований вантажний корабель Dragon із посиленою секцією сервісного модуля, де будуть розміщені додаткові паливні баки, двигуни та інше обладнання, необхідне для виконання цієї місії.

SpaceX Dragon
Вантажний космічний корабель SpaceX Dragon. Ілюстрація: SpaceX

Звісно, атмосфера не знищить МКС повністю. Тому наразі NASA планує місце затоплення залишків станції. Хоча місце приземлення уламків станції ще не визначене, розглядається південна частина Тихого океану через її велику площу. NASA зазначає, що час знищення МКС залежить від багатьох факторів, включаючи сонячний цикл, який може загрожувати супутникам і космічним кораблям. Тому деорбітальний корабель буде запущений за півтора року до очікуваного завершення місії, щоб мати резерв часу.

На питання про можливість збереження залишків МКС для музею віцепрезидент NASA з космічних операцій Кен Бауерсокс відповів, що це гарна ідея, але від станції залишиться дуже мало після падіння в океан. Проте NASA може розглянути можливість перевірки залишків на дні Тихого океану, коли настане час.

Раніше ми повідомляли про те, як колишні керівники NASA та ESA закликали залишити МКС у космосі для наступних поколінь.

За матеріалами futurism.com