Астронавт МКС помітив стартовий комплекс SpaceX Starbase з космосу

З борту Міжнародної космічної станції (МКС) астронавту вдалося помітити космічний комплекс SpaceX Starbase у Бока-Чика, штат Техас, який на момент фотографування перебував приблизно на 400 км нижче. Японський астронавт Коіті Ваката зазнімкував це видовище, коли орбітальний форпост проходив над штатом. Астронавт опублікував фото у Twitter та запитав у підписників, чи зможуть вони знайти Starbase далеко внизу.

Вид на SpaceX Starbase Launch Control Center з борту МКС
Вид на SpaceX Starbase Launch Control Center з борту МКС. Фото: @Astro_Wakata

Звичайно, якщо ви не живете в цій місцевості, то знайти цей об’єкт буде дуже складно. Тому, щоб розгледіти на фотографії SpaceX Starbase Launch Control Center, ми виділили його червоним колом. Також тут розташовується так званий «Ракетний сад» SpaceX, де виставлено кілька космічних кораблів Starship, більшість з яких мають старіші конструкції, які ніколи не запускалися.

Червоним кружечком показане точне місце розташування SpaceX Starbase Launch Control Center

Зелене коло показує місце запуску для майбутніх перших випробувань ракети наступного покоління SpaceX Super Heavy. Ця ракета-носій спробує вивести космічний корабель Starship на орбіту під час короткого випробувального польоту, а NASA сподівається використовувати обидва транспортні засоби для майбутніх місій з екіпажем на Місяць і навіть Марс. SpaceX ще не підтвердила дату першого пуску Super Heavy, хоча очікується, що це відбудеться в найближчі місяці.

У разі, якщо Super Heavy злетить, то стане найпотужнішою ракетою, яку коли-небудь створювало людство. Вона буде потужніша за мегаракету NASA Space Launch System (SLS), яка нещодавно відправляла космічний корабель Orion до Місяця.

Раніше ми повідомляли про те, що Ілон Маск показав 140-метрову вежу Mechazilla для «лову» Starship.