«Аль-Амаль» зазнімкував Олімп

9 березня фахівці групи супроводу місії «Аль-Амаль» опублікували нове зображення Марса. У момент фільмування арабський космічний апарат перебував на відстані 13007 км від поверхні Червоної планети. У правій частині знімка можна побачити знамениту Гору Олімп, яку вважають найвищою вершиною Сонячної системи.

Знімок Марса, зроблений апаратом «Аль-Амаль» у видимому світлі. Джерело: Emirates Mars Mission/EXI

Гора Олімп являє собою супервулкан, висота якого від основи до піка становить близько 22 км (деякі джерела вказують висоту 27 км). Вона зуміла досягти таких значних розмірів завдяки тому, що на Марсі відсутня тектоніка плит. Цікаво, що спостерігач, який перебуває на її вершині, не зуміє побачити підніжжя вулкана — через викривлення марсіанської.

Крім Олімпу, у правій нижній частині зображення також можна побачити ланцюжок із трьох інших згаслих марсіанських супервулканів — Гора Аскрійська (висота 18 км), Гора Павича (14 км) і Гора Арсія (17 км).

Зображення Марса, зроблені ультрафіолетовим спектометром апарата «Аль-Амаль». Джерело: Emirates Mars Mission/EMUS

Варто зазначити, що, крім знімка у видимому світлі, фахівці місії також опублікували зображення, отримане ультрафіолетовим спектрометром зонда «Аль-Амаль». Воно демонструє світіння різних газів в атмосфері Червоної планети.