«Аль-Амаль» показав один оберт навколо Марсу

Представлена анімація складена з зображень, отриманих арабським зондом «Аль-Амаль». Вона демонструє один оберт апарату навколо Червоної планети.

На відміну від більшості інших марсіанських розвідників, «Аль-Амаль» знаходиться на досить віддаленій і витягнутій орбіті. Її перицентр розстшований на відстані 20 тис. км від поверхні планети, апоцентр — на відстані 42,5 тис. км. Останній показник можна порівняти з висотами геостаціонарних супутників. Завдяки цьому Марс повністю знаходиться в полі зору камери апарата, що дає йому можливість отримувати подібні зображення.

Знімки Марса, зроблені космічним апаратом «Аль-Амаль» у видимому світлі. Джерело: Emirates Mars Mission/EXI

Параметри орбіти зонда були обрані відповідно до його наукової програми. Апарат призначений для вивчення марсіанської атмосфери, в тому числі її верхніх шарів, де під впливом сонячної радіації відбувається процес поступового руйнування молекул води і «втечі» утвореного водню в міжпланетний простір. Зокрема, нещодавно «Аль-Амаль» зміг отримати перше повне зображення корони Марсу — хмари атомарного водню, що оточує планету, простягаючись на відстань понад 20 тис. км від її поверхні.