Запуск Starliner завершився успіхом

20 травня з космодрому на мисі Канаверал відбувся запуск ракети Atlas V. Вона успішно вивела на навколоземну орбіту побудований компанією Boeing космічний корабель CST-100 Starliner. Наразі він перебуває в режимі автономного польоту, фахівці перевіряють роботу його систем. Стикування з МКС заплановано на 21 травня. Подія транслюватиметься на сайті NASA.

Пуск ракети Atlas V з космічним кораблем Starliner. Джерело: ULA

Starliner має доставити на МКС близько 360 кг різних вантажів. На борту корабля немає екіпажу. Його роль грає манекен Rosie the Rocketeer. Інформація із закріплених на ньому датчиків дозволить оцінити, які навантаження зазнали б астронавти під час польоту.

Залежно від ходу виконання випробувальної програми та погоди на місці посадки, Starliner проведе від 5 до 10 днів на орбіті. Після відстикування від МКС корабель здійснить посадку на полігоні Вайт-Сендс у штаті Нью-Мексико. Разом із манекеном він поверне на Землю близько 250 кг вантажу.

Основні характеристики CST-100 Starliner
Основні характеристики космічного корабля CST-100 Starliner

Запуск Starliner став важливою віхою для компанії Boeing, яка відчайдушно потребувала успіху. Нагадаємо, що під час свого першого орбітального випробування Starliner витратив надто багато палива і не зміг стикуватися з МКС. Другий тест був скасований через пошкодження клапанів у рушійній установці.

Докладніше про історію корабля Starliner та його пригоди ви можете дізнатися з наступного матеріалу.