Надійність, що вражає: Ingenuity подолав 410 м під час 56-го польоту

Гелікоптер NASA Ingenuity продовжує свою захопливу подорож на Марсі. Наприкінці літа відважний гвинтокрил здійснив уже 56-й політ на Червоній планеті. Цей інноваційний апарат важко переоцінити, адже він зробив величезний крок уперед у дослідженні Марса та надав можливість нам зрозуміти цей таємничий світ ще краще. Також Ingenuity став першим літальним апаратом, важчим за повітря, який здатний літати на іншій планеті.

В останні дні земного літа, 26 серпня, Ingenuity знову піднявся у повітря, подолавши відстань у 410 м над марсіанською поверхнею. Цей успішний політ тривав близько 2,5 хвилини та був частиною загальної місії гелікоптера, спрямованої на перепозиціонування апарата.

Ingenuity, вагою всього 1,8 кг, став символом інженерної майстерності та наукового досягнення. Він сів на Марс разом із марсоходом NASA Perseverance в лютому 2021 року. Вже після кількох демонстраційних польотів стало зрозуміло, що цей вертоліт може працювати в умовах Марса, навіть за наявності сильно розрідженої атмосфери.

Анімація польоту NASA Ingenuity на Марсі

Ingenuity не тільки вразив NASA своєю здатністю до польотів, але й став важливим доповненням до місії Perseverance. Гелікоптер виконує роль розвідника та допомагає марсоходу в пошуках слідів життя та збору зразків для подальших досліджень.

Об’єднуючи зусилля з Perseverance, Ingenuity допомагає досліджувати Єзеро — кратер на Марсі, завширшки 45 км. Цей район має велику наукову привабливість, оскільки в минулому там було велике озеро та дельта річки, що вказує на можливість наявності води й, можливо, мікробного життя.

Гвинтокрил вражає своєю продуктивністю та надійністю. За час, що він провів на Марсі, він здійснив 56 польотів, пролетівши загалом 12,9 км і перебуваючи у повітрі понад 100 хвилин. Ці вагомі досягнення фіксуються у бортовому журналі Ingenuity, який слугує свідченням неймовірних можливостей цього марсіанського дрона.

Щодо розбіжності в даті 56-го польоту, варто зазначити, що в бортовому журналі вказане 25 серпня, але база фотографій Ingenuity підтверджує дату як 26 серпня. Такі моменти можуть виникнути у складних місіях, і вони демонструють, наскільки важко вести роботу на іншій планеті, де час і погодні умови можуть бути непередбачувані.

Раніше ми повідомляли про те, як марсіанський вертоліт Ingenuity здійснив аварійну посадку.

За матеріалами space.com.