Таємничий вихор утворився у небі над Гаваями

У нічному небі над Гаваями з’явився таємничий вихор, який здивував дослідників. Загадкове атмосферне утворення помітила камера на вершині Мауна-Кеа біля Національної астрономічної обсерваторії японського телескопа Subaru. Дивну подію записали на відео та пов’язують її з польотом ракети SpaceX Falcon 9 Ілона Маска.

Уповільнене відео спочатку показує білу кулю, що ширяє в зоряному небі. Потім вона поступово розгортається у красиву спіраль, а далі просто зникає. Працівник обсерваторії Ічі Танака спочатку навіть не помітив, що трансляція з відеокамери онлайн на YouTube демонструє загадкову подію. Про непізнаний об’єкт у небі повідомили глядачі.

Можливе пояснення атмосферного феномену

Вихор був помічений 18 січня. У той самий день SpaceX запустила ракету Falcon 9 з мису Канаверал, щоб розгорнути супутник GPS на середній навколоземній орбіті для Космічних сил США. Експерти вважають, що це явище пов’язане з охолодженим інверсійним слідом від ракети.

Можливе пояснення вихору у формі спіралі може бути саме в особливості польоту Falcon 9. Ракету здіймає у космос перший багаторазовий ступінь, який потім повертається на Землю. Перед тим, як увійти в атмосферу, йому необхідно спалити увесь залишок палива, щоб стати легшим. При цьому ракета обертається перед входженням у верхні шари атмосфери для гальмування. Саме тому в небі утворюється загадковий вихор, який може здатись чимось таємничим.

Вершина Мауна-Кеа забезпечує одні з найкращих умов спостереження на Землі для астрономії, тож обсерваторія встановила камеру, яка веде прямі ефіри, демонструючи небо над телескопом Subaru.

Раніше ми повідомляли про те, що загадковий космічний об’єкт виявився уламком ракети SpaceX.

За матеріалами The Guardian.

Приєднуйтесь:https://t.me/ustmagazine