SpaceX опублікувала найгарнішу світлину старту ракети

Частота пусків SpaceX із Космічного центру Кеннеді у Флориді надає фотографам багато можливостей тренувати свої навички знімкування ракети під час старту у надії зафіксувати щось особливе. Останній запуск компанія провела під час сходу Сонця 18 січня, і незабаром опублікувала кілька приголомшливих зображень своєї ракети Falcon 9, що підіймається в космос. Ідеальний час, погодні умови та правильно підібраний ракурс зробили свою справу — цього тижня вийшла, мабуть, найгарніша світлина старту ракети, яку коли-небудь знімали.

SpaceX Falcon 9
Світлина старту ракети SpaceX Falcon 9 під час сходу Сонця. Фото: SpaceX

Ракета Falcon 9 доставляла на орбіту супутник GPS для Космічних сил США. Як завжди, SpaceX транслювала місію у прямому ефірі за допомогою кількох відеокамер, щоб відстежувати ракету, коли вона прямувала в космос. Після відокремлення перший ступінь повернувся на Землю та здійснив ідеальну вертикальну посадку на безпілотний корабель A Shortfall of Gravitas, який перебував в Атлантичному океані.

Рекорди SpaceX

Раніше ракета-носій Falcon 9 відправила чотирьох астронавтів Crew-5 на Міжнародну космічну станцію у жовтні 2022 року. Якщо її безпечно повернути на Землю, це означає, що її можна буде відремонтувати та знову використовувати для майбутньої місії.

Минулого року SpaceX побила власний рекорд кількості запусків, відправивши у небо 61 місію за допомогою своєї надійної ракети Falcon 9. Зважаючи на те, що 2023 рік доволі насичений для компанії, вона, ймовірно, здійснить ще більше запусків упродовж наступних 12 місяців. Отже, ми можемо незабаром побачити ще дивовижніші зображення від SpaceX.

Раніше ми повідомляли про те, як найпотужніша ракета SpaceX здійснила неймовірний політ та синхронну посадку.

Початок кінця: Hubble зазнімкував молекулярну хмару