Супутники Starlink разом із полярним сяйвом опинились на захопливому відео

Супутники Starlink зазвичай невидимі для ока. Але пара астрофотографів Ронн і Маркет Мюррей, які захоплюються полярними сяйвами, зафіксували 49 супутників, коли вони пролітали над сяючим небом Аляски. За іронією долі, Мюррей довго мріяв про високошвидкісний інтернет Starlink у своєму домі. Він саме став свідком прольоту супутників, які були доставлені на орбіту 31 серпня з бази космічних сил Ванденберг у Каліфорнії. 2 вересня рій Starlink досяг Аляски — саме в той день Мюррей знімав полярні сяйва та помітив супутники. Фотографу вдалося отримати дивовижне відео супутників разом із видовищним атмосферним явищем.

Пара також допомагає фотодослідникам дістатися віддалених місць для найкращого знімкування нічного неба. Ронн та Маркет дуже добре знають місцевість, аби визначити ідеальне місце для спостереження за полярним сяйвом, і навіть пропонують туристам можливість орендувати своє фотообладнання на ніч. Гаряче какао також доступне у морозні холодні ночі Аляски.

Інші роботи Ронна та Маркет можна переглянути в їхньому Instagram.

Чому супутники Starlink сяють так яскраво?

Причина того, що супутники Starlink сяють так яскраво, полягає в тому, що вони перебували на низькій орбіті в 320 км одразу після запуску. На такій висоті супутникове інтернет-сузір’я може легко затьмарити зорі на нічному небі. Але згодом система Starlink підіймається на висоту 600 км і стає невидимою.

SpaceX часто запускає «старлінки». Свіжа партія із 51 супутника була відправлена з мису Канаверал 5 вересня — того дня зірвався черговий запланований старт ракети NASA SLS. Разом із «флотом» Starlink у космос були відправлені супутники BlueWalker 3 та AST SpaceMobile.

Раніше ми розповідали про те, що таке полярні сяйва та якими вони є на різних планетах Сонячної системи.

Крок на шляху до Місяця: Китай здійснив успішне пропалення нової ракети