Пес Ілона Маска став індикатором невагомості на борту Polaris Dawn

Екіпаж визначної приватної місії Polaris Dawn взяв із собою символ дитячої мрії та надії — іграшкового песика породи шіба-іну, якого звати Астероїд. Плюшевий песик виконує важливе завдання — він є індикатором невагомості на борту космічного корабля. Дівчинка Лів Перрото, яка поборола рак, самостійно пошила іграшку для Polaris Dawn на запит команди місії.

«Індикатор невагомості — це іграшка, яка починає плавати у невагомості», — розповідає Лів у відео. Саме так і сталося, коли екіпаж Polaris Dawn на чолі з Джаредом Айзекманом вийшов на орбіту на космічному кораблі SpaceX Crew Dragon Resilience. Протягом п’ятиденного польоту команда планує здійснити перший комерційний вихід у відкритий космос і піднятися вище за всі попередні польоти з часів Apollo.

Polaris Down
Іграшка Астероїд (обведена червоним) на борту Polaris Down

Polaris Dawn — перший із трьох польотів у межах програми Polaris, яку фінансує Айзекман. Програма спрямована на розвиток технологій, що допоможуть реалізувати бачення SpaceX щодо космічних польотів. Айзекман, який раніше спонсорував місію Inspiration4 у 2021 році, познайомився з Лів під час цієї місії. Лів подарувала листівку з побажанням полетіти в космос, як Хейлі Аркено, колишня пацієнтка лікарні Святого Юди й учасниця екіпажу Inspiration4.

Іграшка Шиба-іну на ім'я Астероїд, яка виконує роль індикатора невагомості
Іграшка шіба-іну на ім’я Астероїд, яка виконує роль індикатора невагомості

«Моя мрія — бути першою дитиною в космосі», — говорить Лів. Вона стала частиною наземної підтримки Polaris Dawn та розробила проєкт Астероїд, надихнувшись собакою Ілона Маска породи шіба-іну на ім’я Флокі.

Флокі
Шіба-іну Ілона Маска на ім’я Флокі

Як і індикатор невагомості місії Inspiration4, Астероїд також допомагає лікарні Святого Юди. SpaceX продає його копії за 25 доларів, а кошти спрямовуються на допомогу дітям, що лікуються від раку.

Лів мріє, щоб цей песик став прикладом для дітей: «Якщо Астероїд полетів у космос, то і я зможу здійснити свої мрії».

Астероїд
Астероїд можна придбати за 25 доларів. Кошти спрямовуються лікарні Святого Юди для допомоги онкохворим дітям

Раніше ми повідомляли про те, як лялька Snoopy виконувала роль індикатора невагомості всередині космічного корабля Orion.