Астронавтів Crew-8 у космосі супроводжував іграшковий песик: відео

Четверо астронавтів та іграшковий спрингер-спанієль прибули до Міжнародної космічної станції. Члени екіпажу Crew-8 SpaceX також стали свідками космічної традиції, коли м’яка іграшка грає роль індикатора невагомості, яка демонструє настання мікрогравітації на борту космічного корабля під час виходу на навколоземну орбіту.

Ця весела традиція триває вже п’ять років. Її започаткували під час польоту космічного корабля Crew Dragon Endeavour. Ця традиція передбачає вибір дітьми одного з астронавтів плюшевої іграшки, яка потім стає символом мікрогравітації на орбіті під час наступної місії Crew Dragon. Також цей індикатор невагомості служить як пам’ять про те, як далеко батьки віддаляються від своїх сімей, служачи на благо науки та всього світу.

Crew-8
Іграшковий спрингер-спанієль, якого випустив командир Crew-8 Метт Домінік під час виходу на навколоземну орбіту

Іграшковий спаніель був обраний дітьми командира місії Crew-8 Метью Домініка. У відео можна побачити, як відпущена командиром іграшка плаває в невагомості. Запуск Crew-8 відбувся через п’ять років після того, як SpaceX вперше використала свій індикатор невагомості — плюшеву планету Земля.

Іграшковий спрингер-спанієль
Іграшковий спрингер-спанієль, якого діти астронавта Метта Домініка обрали як індикатор нульового перевантаження Crew-8

Це вже третій песик, який здійснив політ разом з астронавтами. Раніше на орбіті побували інші плюшеві іграшки, які супроводжували членів екіпажу NASA з різних місій. Такий індикатор невагомості потім використовується для збору коштів для дитячих лікарень, коли його продадуть на благодійному аукціоні.

Екіпаж Crew-8 залишиться на Міжнародній космічній станції протягом наступних шести місяців, здійснюючи наукові дослідження та готуючись до майбутніх місій на Місяць.

Раніше ми повідомляли про те, як баранчик Шон злітає до Місяця.

За матеріалами collectspace.com