Sierra Space підірвала ще один прототип надувного модуля

Компанія Sierra Space провела друге повномасштабне випробування на розрив прототипу надувного модуля. У майбутньому його планують використати для створення комерційної орбітальної станції Orbital Reef.

Прототип надувного модуля Sierra Space. Джерело: Sierra Space

Тест відбувся 18 червня в Центрі космічних польотів імені Маршалла. Його метою була перевірка межі міцності модуля і вивчення того, як себе поведе його оболонка, виготовлена з високоміцного волокна вектран та інших матеріалів.

Під час випробування тиск усередині модуля, чий внутрішній об’єм становив 300 кубічних метрів, поступово підвищувався. Коли він сягнув рівня 510 кілопаскалів (це приблизно вп’ятеро вище за тиск земної атмосфери), оболонка лопнула. Це значно перевищує рекомендований NASA рівень у 419 кілопаскалів (максимальний робочий тиск у 105 кілопаскалів, помножений на коефіцієнт безпеки, що дорівнює чотирьом). Отримане під час випробування значення близьке до результатів аналогічного тесту, який був проведений у грудні. Тоді модуль лопнув, коли тиск усередині нього сягнув 530 кілопаскалів.

У компанії назвали результат випробування абсолютним успіхом. Він доводить, що за один запуск можна вивести на орбіту модуль, який за обсягом можна порівняти з усією МКС. Наступного року компанія планує почати випробування ще більшого модуля об’ємом у 500 м³.

Проєктований Sierra Space надувний модуль LIFE має стати місцем проживання екіпажу комерційної орбітальної станції Orbital Reef. У її розробці також беруть участь Boeing і Blue Origin. Крім того, компанія розглядає ідею використання такого модуля як автономного космічного корабля.

Раніше ми розповідали, що побудований Sierra Space вантажний космоплан Dream Chaser, був доставлений на мис Канаверал.

За матеріалами Spacenews