Ширше за Starship: Gravitics будує надважкі ракети із вдвічі більшим діаметром корпусу

Космічна індустрія зосереджена на перспективах, які відкривають ракети великої вантажопідйомності, такі як Starship від SpaceX та New Glenn від Blue Origin. Очікується, що космічні апарати стануть більшими. Однак, нинішні методи випробувань призначені для апаратів діаметром до 4 м, що створює проблеми для компаній, як-от Gravitics, яка розробляє модулі космічних станцій діаметром до 8 м.

Gravitics
Ракети від Gravitics будуть завширшки від 3 до 8 м. Ілюстрація: Gravitics

Цього тижня Gravitics підписала угоду з NASA для розв’язання проблеми нестачі методів тестування для створення великих космічних апаратів. Це включає теплові, вакуумні, вібраційні та акустичні випробування, необхідні для гарантування надійності апаратів під час запуску та в космосі. Розробка нових стандартів для великих апаратів є важливою, особливо для приватних компаній, які планують створювати нове покоління космічних станцій на низькій навколоземній орбіті. Нові ракети дозволять запускати більші модулі, уникнувши тривалого процесу складання, як у випадку з Міжнародною космічною станцією.

«Ми прагнемо бути готовими надати модулі від трьох до восьми метрів у діаметрі», — зазначив Колін Доуган, генеральний директор Gravitics.

Однією з проблем є вібраційні випробування, які імітують вібрації під час запуску. Сучасні вібростенди не можуть утримати великі апарати чи створити необхідні сили для їхніх тестувань. Крім того, компанії часто доводиться відправляти апарати в різні центри для випробування, що складно для пристроїв діаметром 8 м.

Доуган наголосив, що ця угода не означає створення стандарту NASA, але надає Gravitics схвалений шлях для запуску власних продуктів. Якщо співпраця з NASA буде успішною, це може допомогти встановити новий стандарт тестування.

Майк де Роза, співзасновник та операційний директор Gravitics, зазначив, що великі модулі, середовища проживання та інша космічна інфраструктура матимуть цінність для цивілізації. Сертифікація таких апаратів для польотів розпочнеться завдяки Gravitics.

Раніше ми повідомляли про те, як SpaceX будуватиме по одній мегаракеті Starship на день.

За матеріалами techcrunch.com