Саманта Крістофоретті закосплеїла Сандру Буллок з «Гравітації»

Італійська астронавтка Саманта Крістоферетті, яка перебуває на МКС, опублікувала в мікроблозі Twitter знімок свого косплея на «Гравітацію». На ньому вона відтворила сцену з фільму, в якій зіграна Сандрою Буллок доктор Стоун переміщується по космічній станції. Як візуальний орієнтир над астронавткою знаходиться екран, що демонструє аналогічний кадр із «Гравітації».

Астронавтка Саманта Крістоферетті та кадр з фільму «Гравітація». Джерело: Samantha Cristoforetti

Крістоферетті супроводила світлину наступним підписом «Гей, докторе Стоуне! Швидке питання для вас. Як ви змусили ваше волосся залишатися причесаним?». Як неважко помітити, основна відмінність між фільмом та реальністю полягає в поведінці волосся у стані невагомості. До речі, саме тому перед зніманням в «Гравітації» Сандра Буллок зробила коротку стрижку «під хлопчика» — щоб спростити завдання для спеціалістів зі спецефектів.

Кадр з фільму «Гравітація».

Після публікації знімка косплею американський астронавт Скотт Келлі поділився історією про те, як під час перебування на МКС у 2015 році він дивився «Гравітацію» і в цей момент Саманта Крістоферетті якраз пропливла на тлі екрана. Однак Келлі не встиг зробити знімок, про що згодом дуже шкодував.

Ви також можете почитати про те, як NASA перетворила новий космічний телескоп на 8-бітну відеогру.